Optima Collection Чернігів
Доброго дня, Пане Олег!
Щиро вдячна Вам за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Увійти в особистий кабінет
Відновити пароль
Зареєструватись
Доброго дня, Пане Олег!
Щиро вдячна Вам за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Чудовий готель, персонал уважний та чуйний. Банкет в ресторані готелю вище усяких похвал!!! Чудова смачна їжа, ненавʼязливе уважне обслуговування!! Дуже задоволені!!!
Немає
Доброго дня, Пані Олено!
Щиро вдячна Вам за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Зупинялася в готелі, будучи у відрядженні. Враження як найкращі! Чистий, теплий, затишний номер. Ввічливий та приємний персонал. На будь-які прохання гостя завжди допоможуть! Молодці! Рекомендую!
Відсутні
Доброго дня, Пані Любов!
Дякую Вам за те, що скористалися послугами нашої мережі.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності OHM
Пане Ігорю!
Вдячна Вам за те, що скористалися нашими послугами та поділилися своїми враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності OHM
Пані Ніна!
Дякую Вам за те, що скористалися послугами нашої мережі.
Нам дуже приємно, що Ви відзначили люб'язність нашого персоналу.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності OHM
Добрий день, Пані Ірино!
Дякуємо за вибір нашого готелю та за Ваше звернення. Дозвольте звернути Вашу увагу, що у готелі є кілька категорій номерів, що відрізняються між собою комплектацією і площею. На нашому офіційному сайті Ви завжди можете ознайомитися з описом номерів і вибрати для себе найкращий варіант. А ми завжди раді допомогти Вам з вибором і надати номер, що повністю відповідає Вашим побажанням.
Нам неймовірно шкода, що Ви зіткнулися з недоліками сервісу у пабі «Život A Pivo». Буду вдячна, якщо Ви більш поглиблено опишете мені свої побажання стосовно сервісу та нашої кухні, щоб ми могли їх пропрацювати. Ви можете зв'язатись зі мною через електронну пошту, адресу якої Ви завжди можете знайти на нашому офіційному сайті.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Пані, Людмило!
Вдячна Вам за те, що скористалися нашими послугами та поділилися своїми враженнями.
Ми дуже стурбовані Вашим відгуком. Дозвольте мені принести Вам наші щирі вибачення, якщо в наданому Вам сервісі були присутні недоліки.
Ви завжди можете звернутися на рецепцію готелю, щоб ми могли відреагувати у відповідності з Вашими побажаннями.
Дякую, що допомагаєте нам удосконалюватись.
З повагою, Ольга Дяченко
Директор з гостинності RHG
Пані, Аліна!
Вдячна Вам за те, що скористалися нашими послугами та поділилися своїми враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Ольга Дяченко,
Директор з гостинності RHG
Добрый день, Анатолий!
Искренне благодарны Вам за то, что рекомендуете наш отель и поделились впечатлениями.
С нетерпением ждем Вашего возвращения!
С уважением, Ольга Дяченко
Директор по гостеприимству RHG
Уважаемая Ирина,
Благодарю Вас за то, что воспользовались нашими услугами и отметили чистоту нашего отеля.
Позвольте мне принести Вам извинения, если пандус показался Вам неудобным. Рядом с пандусом расположена кнопка вызова персонала, который 24/7 готов оказать помощь.
Будем рады видеть Вас вновь,
Искренне Ваша,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG
Уважаемая Ирина,
Спасибо Вам за отзыв. В отеле есть несколько категорий номеров, отличающихся между собой комплектацией и площадью. На нашем официальном сайте Вы всегда можете ознакомиться с описанием номеров и выбрать для себя наиболее подходящий вариант. А мы всегда рады помочь Вам с выбором и предоставить номер, полностью соответствующий Вашим пожеланиям. Кровать имеет стандартную длину - 2м. Портье всегда готовы помочь Вам отрегулировать работу кондиционера в Вашем номере.
Рядом с пандусом располагается кнопка вызова. Персонал отеля с радостью предоставит Вам помощь в случае необходимости.
Будем рады видеть Вас вновь,
Искренне Ваша,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG
Уважаемая Алла,
Благодарю Вас за выбор нашего отеля и обратную связь.
Цены на порчу имущества определяюся исходя из цены закупки комплектующих номерного фонда.
Прошу прощения, если Ваше пожаление касательно номера не было учтено. При Вашем следюущем заезде мы с удовольтвием подберем для Вас номер, полностью отвещающий Вашим требованиям. Блюда выдаваемые на завтраки всегда готовяться из под ножа утренней сменой, либо свежими заготовками вечерней смены.
Будем рады видеть Вас вновь,
Искренне Ваша,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG
Уважаемая Валентина,
Бесконечно благодарна Вам за теплые слова и пожелания!
Будем рады Вашему возвращению!
С уважением,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG
Шановна Пані Оксано,
Дякую Вам за те, що скористалися послугами нашої мережі. Нам дуже приємно, що Ви відзначили люб'язність нашого персоналу.
Приношу Вам наші вибачення щодо недоробок прибирання Вашого номеру. Нами було проведено бесіди зі співробітниками служби Хаускіпінг та посилено контроль прибирання кімнат з боку старшої покоївки.
Мені дуже шкода, якщо температура води була недостатньо комфортною для Вас.
Ви завжди можете звернутися на рецепцію готелю, щоб ми могли відреагувати у відповідності з Вашими побажаннями.
Ми прагнемо надавати нашим Гостям сервіс найвищої якості.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG
Уважаемая Наталья,
Искренне благодарна Вам за положительный отзыв о нашем отеле в городе Чернигов.
Будем рады Вашему возвращению!
С уважением,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG
Чистота и уют, продуманность деталей в номерах, удобная парковка
Не заметил
Уважаемый Александр,
Спасибо большое Вам за выбор нашего отеля и за Ваш отзыв.
Нам очень приятно, что Вы оценили чистоту и уют наших номеров.
Ждем Вас снова в нашей сети!
С уважением,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG
Приятная атмосфера, уютно, комфортно, удачное расположение, отличные завтраки (разнообразно, вкусно, свежие продукты), приветливый обслуживающий персонал.
Не выявлено.
Уважаемая Алина,
Я хочу поблагодарить Вас за выбор сети отелей Рейкарц и за Ваш положительный комментарий.
Мы очень рады, что Вы остались довольны предоставленным Вам сервисом.
Будем рады видеть Вас вновь в сети наших отелей.
С наилучшими пожеланиями,
Вера Анедченко,
Директор по Гостеприимству RHG
Отличный ремонт, уютный номер, вкусный завтрак (шведский стол), вежливый персонал, наличие паба при отеле, шумоизоляция на уровне. Отель понравился больше, чем некоторые пятизвездочные гостинницы в Турции/Египте, останавливался на Новый год с празднованием в пабе при отеле.
Все супер. Новый отель, очень чисто и красиво. Фантастический завтрак.
Нет
Готель «Optima Collection Чернігів» працює з посиленими заходами безпеки!
У вартість номера входить: проживання, сніданок*, Wi-Fi, тренажерний зал, паркінг, податки (крім туристичного збору).
* Формат харчування залежить від обраного тарифу. Залежно від завантаженості (менше 10 гостей) готель/ресторан залишає за собою право змінити формат харчування (зі "шведського столу" на інший формат харчування відповідного рівня). Така зміна не є порушенням умов надання послуг.
З 1 січня 2019 р. рішенням місцевої ради встановлено ставку туристичного збору у розмірі 0,5% - для резидентів (внутрішній туризм) та 0,5% - для нерезидентів (в'їзний туризм) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року для однієї особи за кожну добу тимчасового розміщення в готелі.
*** Діти до 5 років включно розміщуються безкоштовно в одному номері з батьками без надання додаткового місця.
Вартість розміщення дітей старше 5 років і дорослих на додатковому місці в номері – 400 грн (без сніданку), 570 грн (зі сніданком) та 950 грн (напівпансіон: сніданок+вечеря).