Optima Collection Кам'янець-Подільський
Доброго дня, Пане Олександр!
Щиро вдячна Вам за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Увійти в особистий кабінет
Відновити пароль
Зареєструватись
Доброго дня, Пане Олександр!
Щиро вдячна Вам за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Чудовий готель, залишилось багато приємних вражень. Дуже вигідне місце розташування і гарні номери. А ще дуже смачна їжа.
Добрий день, Пані Маріанна!
Дякую, що обрали наш готель та допомагаєте нам удосконалюватись.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності OHM
Пані Оксано!
Дякую Вам за те, що скористалися послугами нашої мережі.
Нам дуже приємно, що Ви відзначили люб'язність нашого персоналу.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності OHM
Пані Світлано!
Вдячна Вам за те, що скористалися нашими послугами та поділилися своїми враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності RHG
Шановна Пані Ганно,
Перш за все, дозвольте мені подякувати Вам за вибір нашого готелю та принести Вам наші вибачення за неповну комплектацію Вашого номеру. На наш превеликий жаль, через збій роботи постачальника ми не отримали необхідну продукцію в певний строк.
При Вашому наступному візиті ми із радістю порадуємо Вас приємним компліментом, щоб залагодити недолік.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG
Доброго дня, Шановний Пан Вадим,
Перш за все, дозвольте мені подякувати Вам за вибір нашого готелю та Ваше звернення, а також принести свої вибачення за відсутність відповіді з мого боку.
Я пропрацювала Ваші зауваження з керуючим готелем. Сауна в готелі одна, тому її дійсно потрібно бронювати завчасно. Ми обов'язково виправимо помилку в меню стосовно об'єму пляшкового пива. Також дозвольте мені принести Вам мої особисті вибачення, якщо Вам не вдалося отримати оперативну відповідь від мене. Всі звернення обробляються в порядку черги.
Прошу Вас при Вашому наступного візиті, зв'язатися зі мною, що я могла особисто скоординувати Ваше поселення і надати Вам приємний комплімент від готелю, щоб виправити Ваше враження.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG
Уважаемый Виктор,
Благодарю Вас за высокую оценку и за то, что отметили работу нашего персонала.
Будем рады видеть Вас вновь,
Искренне Ваша,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG
Уважаемая Анна,
Благодарю Вас за высокую оценку и за выбор нашего отеля. Управлящий Андрей Владимирович действительно делает все возможное, что создать для наших Гостей наиболее комофртные условия проживания.
Будем рады видеть Вас вновь,
Искренне Ваша,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG
Шановний Пан Юрій,
Дякую Вам за те, що обрали наш готель. Дозвольте мені принести Вам наші вибачення щодо непорозуміння із бронюванням під час Вашого заїзду. Ми пропрацювали ситуацію зі співробітниками служби прийому та розміщення та з відділом бронювання.
Пан Юрій, ми зробимо все можливе щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому та справити на Вас найкраще враження під час Вашого наступного бронювання.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG
Шановний Пан Сергій,
Дякую Вам за вибір нашого готелю за Ваш коментар. Дозвольте мені принести Вам наші вибачення, якщо робота мережі WiFi не була бездоганною. Ми запланували купівлю та встановлення додаткового обладнання, щоб надавати Вам послугу найвищої якості.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG
Шановний Пан Вадим,
Дякую Вам за звернення. Ми дуже стурбовані Вашим відгуком та описаною Вами ситуацією.
Ми провели плідну роботу зі співробітником стосовно важливості зв'язку з Гостями у разі обірвання дзвінка.
Ми прагнемо дарувати нашим Гостям сервіс найвищої якості і дякуємо Вам за те, що допомагаєте нам ставати краще.
Завжди раді бачити Вас в нашій мережі.
З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG
Шановна Пані Ольго,
Щиро вдячна Вам за те, що скористалися нашими послугами та поділилась своїми враженнями. Ваша думка дуже важлива для нас.
Ми прочистили каналізаційний злив в Вашому номері, а також взяли до уваги Ваші побажання щодо комплектації кімнати.
Дозвольте мені принести Вам наші щирі вибачення щодо відсутності інформації про час сніданку. Портьє телефонувала Вам в номер, але на жаль Вас не було в кімнаті. Оскільки Ви проживали у складі групи, інформація була надана організатору.
Ми пропрацювали Ваші зауваження щодо страв на сніданку з кухарами і наступного разу зробимо все можливе, щоб справити на Вас найкраще враження.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG
Спасибо огромное администрации и обслуживающему персоналу отеля, за хорошо проведенное время в замечательном городе. Понравилось все, чисто, уютно, вкусно.
Их нет.
Уважаемый Игорь,
Спасибо Вам большое за положительный отзыв. Мы неимоверно рады, что наш отель произвел на Вас положительное впечатление.
Ждем Вас снова в нашей сети!
С уважением,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG
Добрый день, Лариса!
От всего коллектива компании и сотрудников отеля приносим Вам свои извинения за причинные неудобства.
Руководство Службы ресторанного сервиса уже приняло меры по недопущению подобных ситуаций в будущем. Также проведены дополнительные тренинги по обслуживанию гостей при полной загрузке ресторана.
Надеемся, что Вы дадите нам возможность исправить ситуацию при следующем посещении нашего ресторана в отеле «Reikartz Каменец-Подольский».
С Уважением,
Татьяна Брынзак
Директор по гостеприимству
Reikartz Hospitality Group
Увага! Готель «Optima Collection Кам'янець-Подільський» працює з посиленими заходами безпеки! Якщо у вас виникли додаткові питання або вам необхідно забронювати номер, ви можете звернутися до відділу бронювання за телефоном: +38 (067) 570 65 49 або e-mail: reservation.hg@optimahotels.com.ua
У вартість номера входить: проживання, сніданок «шведський стіл»*, Wi-Fi, парковка, податки (крім туристичного збору).
* Формат харчування залежить від обраного тарифу. Залежно від завантаженості (менше 10 гостей) готель/ресторан залишає за собою право змінити формат харчування (зі "шведського столу" на інший формат харчування відповідного рівня). Така зміна не є порушенням умов надання послуг.
З 6 лютого 2019 р. рішенням місцевої ради встановлено ставку туристичного збору у розмірі 0,4% - для резидентів (внутрішній туризм) та 0,4% - для нерезидентів (в'їзний туризм) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року для однієї особи за кожну добу тимчасового розміщення в готелі.
Діти до 5 років включно розміщуються безкоштовно в одному номері з батьками без надання додаткового місця. За бажанням можна розмістити дитину до 5 років на додатковому місці - 250 грн*.
Вартість розміщення дітей старше 5 років і дорослих на додатковому місці в номері – 400 грн (без сніданку), 570 грн (зі сніданком) та 950 грн (напівпансіон: сніданок+вечеря).
*даний тариф діє в тих ситуаціях, коли гостям не підходить розміщення дитини з батьками в одному ліжку і дитяче ліжечко не підходить, тобто:
- якщо дитина до 5 років спить з батьками - розміщення бзкоштовне,
- дитяче ліжечко для дитини - безкоштовне
- якщо не підходить дитяче ліжечко і потрібне доп.місце - вартість 250грн