Optima Collection Медiваль Львiв
Доброго дня, Пане Максим!
Щиро вдячна Вам за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Увійти в особистий кабінет
Відновити пароль
Зареєструватись
Доброго дня, Пане Максим!
Щиро вдячна Вам за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Відпочивали у вас цілий тиждень і не хотіли повертатися додому) За весь період взагалі ніяких зауважень не мали до роботи готелю. Кожен день всі усміхнені, кожен день якісне прибирання, кожен день смачні сніданки! Обов'язково при нагоді завітаємо ще!
Добрий день, Пані Марія!
Дякую, що обрали наш готель та допомагаєте нам удосконалюватись.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності OHM
Добрий день, Пані Валентино!
Щиро вдячна Вам за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Нам дуже приємно, що Ви відзначили люб'язність нашого персоналу.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності OHM
Пані Олександра!
Дякую Вам за те, що скористалися послугами нашої мережі.
Нам дуже приємно, що Ви відзначили люб'язність нашого персоналу.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності ОHR
Dear Guest,
I want to thank you for your feedback and for choosing our hotel.
I apologize if the Wi-Fi signal was insufficient. Due to the difficult situation in the country, we have interruptions in the work of services.
You can always contact the reception if you need something in the room.
The hotel administrator is always at your service!
We hope to see you again in our chain.
Sincerely yours,
Olga Dyachenko,
Hospitality Director RHG
Вдячна Вам за те, що скористалися нашими послугами та поділилися своїми враженнями.
Ми дуже стурбовані Вашим відгуком. Дозвольте мені принести Вам наші щирі вибачення, за технічні несправності на момент Вашого виїзду.
Ми зробили плідну роботу над помилками, пропрацювали Ваші побажання та наступного разу зробимо все можливе, щоб справили на Вас найкраще враження.
Дякую, що допомагаєте нам удосконалюватись.
З повагою, Ольга Дяченко
Директор з гостинності RHG
Пане, Денис!
Вдячна Вам за те, що скористалися нашими послугами та поділилися своїми враженнями.
Ми дуже стурбовані Вашим відгуком. Дозвольте мені принести Вам наші щирі вибачення, якщо в наданому Вам сервісі були присутні недоліки.
Ви завжди можете звернутися на рецепцію готелю, щоб ми могли відреагувати у відповідності з Вашими побажаннями.
Ми зробили плідну роботу над помилками, пропрацювали Ваші побажання та наступного разу зробимо все можливе, щоб справили на Вас найкраще враження.
Дякую, що допомагаєте нам удосконалюватись.
З повагою, Ольга Дяченко
Директор з гостинності RHG
Пане, Ярослав!
Вдячна Вам за те, що скористалися нашими послугами та поділилися своїми враженнями.
Ми дуже стурбовані Вашим відгуком. Дозвольте мені принести Вам наші щирі вибачення, якщо в наданому Вам сервісі були присутні недоліки.
Ми зробили плідну роботу над помилками, пропрацювали Ваші побажання та наступного разу зробимо все можливе, щоб справили на Вас найкраще враження.
Дякую, що допомагаєте нам удосконалюватись.
З повагою, Ольга Дяченко
Директор з гостинності RHG
Dear Saleh,
I want to thank you for your feedback and for choosing our hotel. Let me bring you our deep apologies if the receptionist was not friendly enough with you. We had a conversation with our employee and we promise you to do our best to make an amazing impression on your during your next visit.
We hope to see you again in our chain.
Sincerely yours,
Vera Anedchenko,
Hospitality Director RHG
Уважаемый Гость,
Благодарю Вас за Вашу оценку и за выбор нашего отеля. Мы примем во внимание Ваши пожелания касательно звукоизоляции, а также с радостью забронируем для Вас номер, выходящий на улицу Друкарскую либо улицу Леси Украинки. Размещение отеля в самом сердце города Львов на площади Рынок, к сожалению, несколько усложняет парковку автомобилей. Мы обязательно отметим работу Василия!
Будем рады видеть Вас вновь,
Искренне Ваша,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG
Уважаемая Лилия,
Благодарю Вас за высокую оценку и за выбор нашего отеля. Нам приятно, что Вы отметили работу нашего персонала.
Будем рады видеть Вас вновь,
Искренне Ваша,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG
Відпочивали з чоловіком з 23.12.18 по 25.12.18.Готель дуже сподобався!Номера чисті,персонал привітний,зручне розташування,сніданки смачні.Заселялись о 6:30 ранку...на ресепшині була дівчина Лілія-привітна,усміхнена,один позитив від спілкуванняз нею.Рекомендую!!!
Шановна Пані Ірино, доброго дня,
Щиро вдячна Вам за вибір готелю Медіваль Львів.
Наші двері завжди відкриті для Вас!
З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG
Пане Володимир, дякую Вам за відгук.
Дійсно, вночі стався збій в подачі гарячої води. Готель максимально швидко зреагував та до 7 ранку проблема була вирішена. Нам прикро, що Вам довелось стати свідком цього інциденту. Приносимо свої вибачення! Ланч-бокси, звісно, були готові до Вашого від'їзду.
Сподіваємося побачити Вас серед наших гостей наступного разу, щоб Ви відчули лише нашу турботу та найкращий сервіс.
З повагою,
Тетяна Бринзак
Директор з гостинності
Reikartz Hotel Group
Добрый вечер, Дмитрий!
Вы совершенно правы, в отеле «Reikartz Медиваль Львов», к сожалению, пока нет ресторана, но есть лобби-бар, в котором проходят завтраки и гостям предлагаются напитки и легкие закуски. Мы приносим свои извинения за данное временное неудобство и приглашаем всех гостей «Reikartz Медиваль Львов» в рестораны, которые находятся рядом с отелем, и где нашим гостям предоставляются скидки.
С Уважением,
Корчагина Виктория
Директор по гостеприимству
Reikartz Hospitality Group
Готель «Optima Collection Медіваль Львів» працює з посиленими заходами безпеки!
У вартість номера входить: проживання, сніданок «шведський стіл»*, Wi-Fi, податки (крім туристичного збору). З 1 квітня 2019 р. рішенням місцевої ради встановлено ставку туристичного збору, в залежності від вартості проживання, у розмірі від 0,2% до 0,5% — для резидентів (внутрішній туризм) та нерезидентів (в'їзний туризм) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року для однієї особи за кожну добу тимчасового розміщення в готелі.
* Формат харчування залежить від обраного тарифу. Залежно від завантаженості (менше 10 гостей) готель/ресторан залишає за собою право змінити формат харчування (зі "шведського столу" на інший формат харчування відповідного рівня). Така зміна не є порушенням умов надання послуг.
*** Діти до 5 років включно розміщуються безкоштовно в одному номері з батьками без надання додаткового місця. Вартість розміщення дітей старше 5 років і дорослих на додатковому місці в номері – 400 грн (без сніданку), 570 грн (зі сніданком) та 950 грн (напівпансіон: сніданок+вечеря).