VitaPark Поляна
Доброго дня, Пані Анно!
Щиро вдячна Вам за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Увійти в особистий кабінет
Відновити пароль
Зареєструватись
Доброго дня, Пані Анно!
Щиро вдячна Вам за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Хочу подякувати.Відпочивали у вас з подругою з 06.10.по 12.10.24р.Сподобалось все: номер,білосніжні простині,полотенця,харчування,дуже ввічливий персонал.Все продумано до дрібниць.Тому ще раз дякую,успіхів вам і нових зустрічей.
Я не виявила.
Доброго дня, Пані Людмила!
Щиро вдячна Вам за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Дякую колективу готелю за привітання з днем народження , доброзичливість та професіоналізм , програму лояльності для постійних клієнтів.Персоналу ресторану за гарне обслуговування та смачну їжу. Бажаю дружньому колективу успіхів та подальшого розвитку. 26.03.2024 р.
Доброго дня, Пані Ліліє!
Щиро вдячна Вам за теплі слова і за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Дякуємо готелю Vita Park Поляна за чудовий прийом ,прекрасну організацію і уважне ставлення до всіх наших побажань . Особливу подяку висловлюємо менеджеру Євгенії та працівникам ресторану .Ми організовували фітнес тур на 25 чоловік і залишилися дуже задоволеними — чудові номери, смачна їжа , привітний персонал . Маємо чудові спогади і неодмінно повернемося.
Доброго дня, Пані Мирославо!
Дякую Вам за те, що скористалися послугами нашої мережі.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності OHM
Пані Ірино!
Дякую Вам за те, що скористалися послугами нашої мережі.
Нам дуже приємно, що Ви відзначили люб'язність нашого персоналу.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності ОHR
Пані Валентино!
Дякую Вам за те, що скористалися послугами нашої мережі.
Нам дуже приємно, що Ви відзначили люб'язність нашого персоналу.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності RHG
Пані, Тетяно!
Вдячна Вам за те, що скористалися нашими послугами та поділилися своїми враженнями.
Нам дуже приємно, що Ви відзначили люб'язність нашого персоналу.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності RHG
Пані Марино!
Дякую Вам за те, що скористалися послугами нашої мережі.
Нам дуже приємно, що Ви відзначили люб'язність нашого персоналу.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності RHG
Пані Юліє!
Вдячна Вам за те, що скористалися нашими послугами та поділилися своїми враженнями.
Ми дуже стурбовані Вашим відгуком. Дозвольте мені принести Вам наші щирі вибачення, якщо в наданому Вам сервісі були присутні недоліки.
Ви завжди можете звернутися на рецепцію готелю, щоб ми могли відреагувати у відповідності з Вашими побажаннями. Нам дуже приємно, що Ви відзначили люб'язність нашого персоналу.
Дякую, що допомагаєте нам удосконалюватись.
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності RHG
Доброго дня, Пане Денис!
Вдячна Вам за те, що скористалися нашими послугами та поділилися своїми враженнями.
Ми дуже стурбовані Вашим відгуком. Дозвольте мені принести Вам наші щирі вибачення, якщо в наданому Вам сервісі були присутні недоліки.
Ми зробили плідну роботу над помилками, пропрацювали Ваші побажання та наступного разу зробимо все можливе, щоб справили на Вас найкраще враження.
Дякую, що допомагаєте нам удосконалюватись.
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності RHG
Шановна Пані, Марія!
Дякую Вам за те, що скористалися послугами нашої мережі.
Нам дуже приємно, що Ви відзначили люб'язність нашого персоналу.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності RHG
Шановна Пані, Олено!
Дякую Вам за те, що скористалися послугами нашої мережі.
Нам дуже приємно, що Ви відзначили люб'язність нашого персоналу.
З повагою, Ольга Дяченко,
Директор з гостинності RHG
Пане, Володимир!
Вдячна Вам за те, що скористалися нашими послугами та поділилися своїми враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Ольга Дяченко,
Директор з гостинності RHG
Пані, Тетяна!
Вдячна Вам за те, що скористалися нашими послугами та поділилися своїми враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Ольга Дяченко,
Директор з гостинності RHG
Добрый день, Наталья!
Искренне благодарны Вам за то, что рекомендуете наш отель и поделились впечатлениями.
Нам очень приятно, что Вы высоко оценили профессионализм наших сотрудников!
С нетерпением ждем Вашего возвращения!
С уважением, Ольга Дяченко
Директор по гостеприимству RHG
Добрый день, Виктория!
Прежде всего, позвольте мне поблагодарить Вас за выбор нашего отеля и за обратную связь, а также принести Вам наши извинения за недочеты предоставленного Вам сервиса.
С уважением, Ольга Дяченко
Директор по гостеприимству RHG
Шановна Пані Ольго,
Нам дуже приємно, що Ви обрали наш готель та відзначили професіоналізм наших співробітників.
Ми прагнемо дарувати нашим Гостям тільки найкращі емоції та сервіс найвищої якості. Звернемо увагу на Ваші побажання.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою,
Ольга Дяченко,
Директор з гостинності RHG
Уважаемая Светлана,
Благодарю Вас за высокие оценки и за то, что отметили работу нашего персонала. Мы обязатально примем во внимание Ваши пожелания.
Будем рады видеть Вас вновь,
Искренне Ваша,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG
Уважаемый Владимир,
Благодарю Вас за выбор сети отелей Рейкарц и обратную связь. Прежде всего, позвольте мне принести Вам мои извинения, если Вам не удалось связаться со мной в телефонном режиме. Все звонки в нерабочие часы либо при занятой линии переадресовываются на моих коллег, которые в свою очередь оперативно передают мне всю необходимую информацию в полном объеме. Все запросы, комментарии и обращения от наших Гостей всегда обрабатываются. Владимир, мы детально разобрали Ваши замечания с управляющим отелем, опросили персонал, просмотрели камеры видеонаблюдения. Позвольте мне предоставить Вам комментарии относительно упомянутых Вами моментов:
1. Зубные щетки не включены в комплектацию номерного фонда, а представляются нашим Гостям по требования. Ваша просьба была удовлетворена. Зубной набор Вам предоставили дважды по Вашей просьбе: в 1:00 ночи в первые сутки проживания, а также в обеденное время следующего дня.
2. Замечание касательно неработающей ключ-карты мы обязательно проработаем, однако настоятельно рекомендуем избегать контакта ключа с телефоном во избежание размагничивания.
3. Просмотрев камеры видеонаблюдения на шведской линии, могу сообщить следующее: Вы пришли в зал ресторана в 10:07, позавтракали. Официант приступил к уборке табличек в 10:25, в 10:28 начал убирать блюда со шведской линии. По Вашей просьбе в 10:35 завтрак был накрыт заново, а в 12:10 по Вашему требованию ввиду нашей лояльности в третий раз. Однако после сервировки шведской линии Вы отказались питаться.
4. На входе располагается вода и одноразовые стаканы, которые отсутствовали на столе на протяжении 5 минут (зафиксировано камерами видеонаблюдения) и были пополнены персоналом в кротчайшие сроки.
5. Касаемо музыкального сопровождения: в отеле транслируется музыка в стиле лаундж.
Искренне Ваша,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG
Шановний Пан Євгеній,
Щиро вдячна Вам за вибір шого готелю та розгорнутий коментар.
Адміністратор СПА обов'язково реагує на подібні випадки порушення правил готелю, вибачаємося, якщо данний випадок залишився без уваги і приніс Вам дискомфорт. Щодо дрескоду ресторану ми з Вами абсолютно згодні, саме тому офіціант зробив зауваження стосовно халату, через певний час Гість покинув ресторан.
Нажаль, масажист був вихідний певні дні у зв ' язку з погіршенням стану здоров'я. Дуже сподіваємося на Ваше розуміння та чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG
З 1 січня 2019 р. рішенням місцевої ради встановлено ставку туристичного збору у розмірі 0,5% — для резидентів (внутрішній туризм) та 1% — для нерезидентів (в'їзний туризм) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року для однієї особи за кожну добу тимчасового розміщення в готелі.
Формат харчування залежить від обраного тарифу. Залежно від завантаженості (менше 10 гостей) готель/ресторан залишає за собою право змінити формат харчування (зі "шведського столу" на інший формат харчування відповідного рівня). Така зміна не є порушенням умов надання послуг.
Діти до 5 років включно розміщуються безкоштовно в одному номері з батьками без надання додаткового місця. За бажанням можна розмістити дитину до 5 років на додатковому місці - 350 грн*. Вартість проживання дітей старше 5 років і дорослих на додатковому місці становить 600 грн зі сніданком, 850 грн напівпансіон.
*даний тариф діє в тих ситуаціях, коли гостям не підходить розміщення дитини з батьками в одному ліжку і дитяче ліжечко не підходить, тобто:
- якщо дитина до 5 років спить з батьками - розміщення безкоштовне,
- дитяче ліжечко для дитини - безкоштовне
- якщо не підходить дитяче ліжечко і потрібне дод.місце - вартість 350 грн