Optima Collection Кам'янець-Подільський

Забронювати номер
Бронювання проживання

captcha
Вкажіть Ваші контакти

Optima Collection Кам'янець-Подільський

Відгуки готелю Optima Collection Кам'янець-Подільський

Софія Кривенко

Софія Кривенко

Дозвольте нагадати Вам, що я завжди до Ваших послуг в разі, якщо у Вас виникнуть питання і пропозиції, пов'язані з рівнем обслуговування в готелях Optima Hotels & Resorts. Я так само буду вдячна, якщо Ви поділитеся своїми враженнями про відпочинок в наших готелях!

Директор з гостинності

Написати відгук
07.09.2023 Оксана Рафальська

Optima Collection Кам'янець-Подільський

Відмінний готель
Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Переваги
Хочу відмітити офіціантку Інну, що обслуговувала шведський стіл. Дуже приємна, ввічлива. Наше прохання, що не відносилось до сніданку, дуже швидко допомогла вирішити. Дякуємо. Все сподобалось
Недоліки
Нема
Відповідь керуючої компанії

Пані Оксано!
Дякую Вам за те, що скористалися послугами нашої мережі. 
Нам дуже приємно, що Ви відзначили люб'язність нашого персоналу. 
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності OHM

Детальніше
02.06.2023 Світлана Косаревич

Optima Collection Кам'янець-Подільський

Відмінний готель
Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Переваги
Хочу відмітити основні переваги готелю : надзвичайно ввічливий і приємний персонал , всі без виключення, чудові номера , вигідне місцерозташування . Ми відпочивали всього 2 дні , але приємне враження в нас надовго ! Дякуємо !
Відповідь керуючої компанії

Пані Світлано!
Вдячна Вам за те, що скористалися нашими послугами та поділилися своїми враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності RHG

Детальніше
03.07.2021 Ганна

Optima Collection Кам'янець-Подільський

Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Переваги
Місце розташування. Чистота.
Недоліки
У номері відсутні вода та капці, які входять до вартості номера. Адміністрація пояснила це так: "У нас все закінчилося. З Івано-Франківська ще не доїхало нове". У барі вода також відсутня. Персонал навіть не вибачився за незручності, не спробував якось вирішити цю ситуацію. Єдина відповідь була: "Якщо бажаєте, пишіть відгук".
Відповідь керуючої компанії

Шановна Пані Ганно, 
Перш за все, дозвольте мені подякувати Вам за вибір нашого готелю та принести Вам наші вибачення за неповну комплектацію Вашого номеру. На наш превеликий жаль, через збій роботи постачальника ми не отримали необхідну продукцію в певний строк. 
При Вашому наступному візиті ми із радістю порадуємо Вас приємним компліментом, щоб залагодити недолік.  
Чекаємо Вас знову в нашій мережі! 

З повагою, 
Віра Анедченко, 
Директор з гостинності RHG
 

Детальніше
07.06.2021 Вадим

Optima Collection Кам'янець-Подільський

Хороший готель
Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Переваги
Екскурсовод Ярина, надала в чудовому форматі інформацію про історію міста. 3 години на ногах, минули досить швидко. Місцерозташування. Сніданок.
Недоліки
Зупинялися з коханою з 31.06-01.06 через сервіс вражень Bodo. Неодноразово мав справу з даною мережею в м.Чернігів, Запоріжжя, Черкаси. Але саме в цьому готелі чомусь були моменти розчарування. Першим негативом був запропонований час відвідування сауни, яка входила у вартість подарункового сертифікату, це 14:00 або 11:00 наступного дня. Час запропонований такий, що просто відмовився, хочв послуга передбачає саме вечірній час відвідування!!! Альтернативи ніякої запропоновано не було, кошти сплачені (на Bodo), послуга не отримана. В меню ресторану вказана ціна пляшкового пива Старопрамен із зазначениим об'ємом 0,5 л, офіціант принесла пляшку 0,3 л. На моє зауваження, що в меню вказаний інший об'єм, повідомила, що у них в наявності тільки 0,3. Ну таке.. Ввечері знаходжу номер Віри Анедченко, пишу повідомлення о 19:30 на Вайбер з описом ситуації по сауні. Реакції до цього часу ніякої. Питання риторичне, навіщо тоді той номер? Навіщо обманювати, що Ви до наших послуг?! Це якраз найнеприємніший момент!!! Ти пишеш з нормальною тональністю людині,яка відповідає за сервіс, а у відповідь тиша. І це готель 4 зірки?
Відповідь керуючої компанії

Доброго дня, Шановний Пан Вадим,
Перш за все, дозвольте мені подякувати Вам за вибір нашого готелю та Ваше звернення, а також принести свої вибачення за відсутність відповіді з мого боку.
Я пропрацювала Ваші зауваження з керуючим готелем. Сауна в готелі одна, тому її дійсно потрібно бронювати завчасно. Ми обов'язково виправимо помилку в меню стосовно об'єму пляшкового пива. Також дозвольте мені принести Вам мої особисті вибачення, якщо Вам не вдалося отримати оперативну відповідь від мене. Всі звернення обробляються в порядку черги. 
Прошу Вас при Вашому наступного візиті, зв'язатися зі мною, що я могла особисто скоординувати Ваше поселення і надати Вам приємний комплімент від готелю, щоб виправити Ваше враження. 

Чекаємо Вас знову в нашій мережі! 

З повагою, 
Віра Анедченко, 
Директор з гостинності RHG
 

 

Детальніше
07.05.2021 Віктор Щербак

Optima Collection Кам'янець-Подільський

Відмінний готель
Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Переваги
Отдыхали на майские праздники, все понравилось, мы даже выспались!!!! Персоналу отеля большая благодарность, обслуживание было на высоте. Ехали домой отдохнувшие, и довольные. Будем останавливаться только у вас.
Відповідь керуючої компанії

Уважаемый Виктор,
Благодарю Вас за высокую оценку и за то, что отметили работу нашего персонала.
Будем рады видеть Вас вновь,

Искренне Ваша,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG
 

Детальніше
31.10.2020 Анна

Optima Collection Кам'янець-Подільський

Відмінний готель
Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Переваги
Были проездом в городе, снимали два номера на компанию. Гостиница старинная , ухоженная , очень чисто. Видно, что управляющий отлично делает, свою работу. Очень все дружелюбные , сервис отменный. Отдельный комплимент ресторану , еда лучше всяких похвал. Расположение идеальное, старый город, центр
Відповідь керуючої компанії

Уважаемая Анна,
Благодарю Вас за высокую оценку и за выбор нашего отеля. Управлящий Андрей Владимирович действительно делает все возможное, что создать для наших Гостей наиболее комофртные условия проживания. 
Будем рады видеть Вас вновь,

Искренне Ваша,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG

Детальніше
28.08.2020 Юрій

Optima Collection Кам'янець-Подільський

Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Переваги
Зручне розташування, чисті номери
Недоліки
Бронювання готелю Неодноразово бронюю готелі, проте такого нерозуміння не зустрічав . Бронював через центральний офіс , дівчина декілька раз перепитувала кількість проживаючих та категорію номеру, врешті решт отримав підтвердження броні (3дор та 1 дит ) Визначили категорію номеру напівлюкс, оскільки він містив дві кімнати, номер не мансардний. Через деякий час адміністратор передзвонила з уточненням кількості дорослих. В цей же вечір о 21.30 знову дзвінок від адміністратора з питанням чи дитині потрібне додаткове місце . На наступний день заселення вранці знову зателефонувала адміністратор з питанням щодо додаткового місця, знову сказали що не потрібно. Прибувши в готель, були неприємно вражені : номер однокімнатний, мансардний, третє ліжко для дорослого не підготовлене. І це після чотирьох дзвінків адміністрації готелю. Вибачення не отримали Неприємно
Відповідь керуючої компанії

Шановний Пан Юрій, 
Дякую Вам за те, що обрали наш готель. Дозвольте мені принести Вам наші вибачення щодо непорозуміння із бронюванням під час Вашого заїзду. Ми пропрацювали ситуацію зі співробітниками служби прийому та розміщення та з відділом бронювання. 
Пан Юрій, ми зробимо все можливе щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому та справити на Вас найкраще враження під час Вашого наступного бронювання. 
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!

З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG
 

Детальніше
04.08.2020 Сергій

Optima Collection Кам'янець-Подільський

Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Переваги
Розташування, персонал готелю
Недоліки
Відсутність якісного wi-fi на деяких поверхах (особливо 4поверх). Адміністрації готеля неодноразово вказувалося на цей прикрий факт.
Відповідь керуючої компанії

Шановний Пан Сергій, 
Дякую Вам за вибір нашого готелю за Ваш коментар. Дозвольте мені принести Вам наші вибачення, якщо робота мережі WiFi не була бездоганною. Ми запланували купівлю та встановлення додаткового обладнання, щоб надавати Вам послугу найвищої якості. 
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!

З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG

Детальніше
16.02.2020 Вадим Заярний

Optima Collection Кам'янець-Подільський

Жахливий готель
Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Переваги
Не зміг оцінити...
Недоліки
Такого бронювання готелю я давно не зустрічав - адміністратор Андрій не вміє спілкуватися із клієнтами, двічі кидав трубку та пояснював що пропав зв'язок/і що він не міг передзвонити... Оскільки я часто зупиняюся у готелях - це найгірше бронювання із усих і у мережі Рейкартц і серед інших в цій ціновій кат. Якщо готель не має 100% заселення - управляючому готелю потрібно міняти/або вчити персонал, а якщо заселення переважно повне -то можна нічого і не покращувати.... а я буду бронювати у цьому місті для проживання інші готелі. Я не рекомендую цей готель. З повагою, Вадим.
Відповідь керуючої компанії

Шановний Пан Вадим, 
Дякую Вам за звернення. Ми дуже стурбовані Вашим відгуком та описаною Вами ситуацією. 
Ми провели плідну роботу зі співробітником стосовно важливості зв'язку з Гостями у разі обірвання дзвінка. 
Ми прагнемо дарувати нашим Гостям сервіс найвищої якості і дякуємо Вам за те, що допомагаєте нам ставати краще.
Завжди раді бачити Вас в нашій мережі. 

З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG

Детальніше
14.02.2020 Ольга

Optima Collection Кам'янець-Подільський

Хороший готель
Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Переваги
Розташування, ввічливий навчений персонал, у номерах чисто. Сподобалися матраци. На жаль, на рецепції на запитання про марку змогли лише відповісти, що вони "італійські".
Недоліки
Зупинялася в інших готелях цієї ж мережі, чомусь саме у Кам'янець-Подільському були нюанси, які дуже неприємно вразили. Номер якийсь "безтолковий", наче все є, але непродумано і незручно. Розетка біля ліжка лише одна (у сучасному світі електроніки і гаджетів це просто смішно), зате є ще одна у передпокої - навіщо вона там? Дуже тьмяне світло. У ванній немає гачка для рушників, а сушка аж на протилежній стіні, треба тягнутися. Те саме стосується тримача для туалетного паперу. Це все ніби не смертельно, але який "геній" те все проектував? Тепер про зовсім погане. Із каналізації такий сморід, що аж очі вилазять. Так, рецепція пояснила, що це специфіка міських мереж, але перебування підпсувало суттєво. Сніданок просто неїстівний. Це дуже дивно, бо вечеряли у цьому ж ресторані, і все було надзвичайно смачно. Що треба було зранку робити з рисом, щоб він був твердим і несоленим? Чому млинці на смак нагадують мокрий папір? Щодо обслуговування - був один неприємний нюанс. Ми заселялися 9 лютого, на рецепції повідомили, що сніданок з 8 ранку (це було досить незручно, бо був ризик не встигнути на роботу). Через кілька днів дуже випадково виявили, що з 10 лютого розклад було змінено і сніданок вже з 7-00. Рецепція про це нічого не сказала. Формально їх немає у чому звинуватити, але це не той рівень, якого очікуєш від Рейкарцу.
Відповідь керуючої компанії

Шановна Пані Ольго, 
Щиро вдячна Вам за те, що скористалися нашими послугами та поділилась своїми враженнями. Ваша думка дуже важлива для нас. 
Ми прочистили каналізаційний злив в Вашому номері, а також  взяли до уваги Ваші побажання щодо комплектації кімнати. 
Дозвольте мені принести Вам наші щирі вибачення щодо відсутності інформації про час сніданку. Портьє телефонувала Вам в номер, але на жаль Вас не було в кімнаті. Оскільки Ви проживали у складі групи, інформація була надана організатору. 
Ми пропрацювали Ваші зауваження щодо страв на сніданку з кухарами і наступного разу зробимо все можливе, щоб справити на Вас найкраще враження.  
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!

З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG

Детальніше
03.07.2019 Игорь Райков

Optima Collection Кам'янець-Подільський

Відмінний готель
Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Переваги

Спасибо огромное администрации и обслуживающему персоналу отеля, за хорошо проведенное время в замечательном городе. Понравилось все, чисто, уютно, вкусно.

Недоліки

Их нет.

Відповідь керуючої компанії

Уважаемый Игорь, 
Спасибо Вам большое за положительный отзыв. Мы неимоверно рады, что наш отель произвел на Вас положительное впечатление. 
Ждем Вас снова в нашей сети!

С уважением,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG

Детальніше
05.10.2015 Ольга

Optima Collection Кам'янець-Подільський

Відмінний готель
Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Відгук
Дякую за позитивні емоції від готелю та його персоналу! Ми з чоловіком поселялись пізно і трохи переживали за авто і вечерю. Натомість були приємно вражені швидким поселенням, чистотою номера та пізньою СМАЧНОЮ вечерею!!! В Кам"янець приїхали святкувати 15 річницю одруження, і повернулись додому з масою позитиву! Ми багато подорожуємо(особливо за кордоном) і повірте, такої чистоти та обслуговування ще треба пошукати. Молодці!!!
Детальніше
15.09.2015 Михаил

Optima Collection Кам'янець-Подільський

Відмінний готель
Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Відгук
Сегодня первый раз остановился в Каменец-Подольском (есть большой опыт остановок в других отелях этой сети). Расположение - поразило. При подъезде только успевал крутить головой по сторонам (очень пожалел, что раньше не останавливался тут) - очень красиво.
А теперь номер:
как всегда (почти) - чисто, удобно, порадовала вешалка для верхней одежды (вчера в Житомере, причем более в номере высокой категории, такой вешалки не было), так же порадовало отсутствие стекла на поверхности рабочего стола, за что скали спасибо мои руки (не мерзнут на деревянной поверхности) и мышка от бука (не нужна дополнительная подкладка-коврик).
Не порадовало -
1. На две прикроватные тумбочки - всего одна резетка, хотя по номеру раскиданы довольно в неожиданных местах.
2. В ванной комнате - большая сушила обсолютно холодная при указателе настройки - максимум.
3. Очень слабый интернет.
4.И самое большое огорчение - в будний день завтрак только с 8-ми часов. Непонятно....
Детальніше
14.04.2015 Горова Ольга

Optima Collection Кам'янець-Подільський

Відмінний готель
Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Відгук
Тількі-но повернулися додому з Кам"янець-Подільска, де побували завдяки вашій Великодній програмі - нам з родиною дуже сподобалось: і сервіс, і умови проживання, і сама програма - все було чудове. Цікаві екскурсії.
Ми дуже добре відпочили, за що вам вдячні. Трохи нервувалися, бо молодшій донці лише 3 рочки, чи не відобразиться це на ставленні персоналу, але все було прекрасно і нам навіть з нею допомогали.
У цілому є лише одне зауваження: ще до приїзду нам відмовили у організації трансферу з Хмельницького (прямий потяг з Запоріжжя), у той час як на місці адміністратори без усіляких проблем організували поїздку назад (За що - величезна подяка!).
Скажу чесно, що і до готелю було б приємніше добиратися не самим. Бо ми вперше були і у Хмельницьому, і у Кам"янці, а знаючи, що нас зустрічають, хай навіть і таксі, але те, що найняте готелем - почувалися б спокійніше. Бо нам на початку відповіли, що з Хмельницкого часто ходять маршрутки. Але ж де той автовокзал, і як потім добиратися до готелю з двома дітьми - нам не пояснили.
Але то таке, пропозиція. В усьому іншому - ніяких нарікань, лише подяка!
Детальніше
19.11.2014 Марина

Optima Collection Кам'янець-Подільський

Відмінний готель
Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Відгук
Хотим всей семьей поблагодарить организаторов проекта Резиденции в отеле Рейкарц Каменец-Подольский, приезжали в прошлом году несколько раз, ребенок был неимоверно счастлив попасть в настоящую сказку, так как к сожалению в наше время дети перестали верить в Святого Николая и Дедушку Мороза!

Ждем с нетерпением открытия Резиденции в этом году, чтобы написать письмо Святому Николаю, поучаствовать в мастер-классах, и конечно же больше всего наш сын ждет скорой встречи с добрым дедушкой!

Удачи Вам, и еще раз спасибо за такие замечательные проекты, они делают детство наших детей ярче!

С уважением,
Марина, Артем и Ромочка Коваленко
Детальніше
11.11.2014

Optima Collection Кам'янець-Подільський

Відмінний готель
Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Відгук
It was a really strange thing - you have a a first aid kit but your staff is forbidden to give any medicine to visitor. What's the purpose of this statement in information notes?
I have a headache but I'm not allowed to take pills you have (I assume you do because your staff says so) - it's really weird...
Відповідь керуючої компанії
Dear Sir/Madam,

As usual there is a first aid kit in the hotel with such stuff as plaster, cotton balls, iodine, bandage, hydrogen peroxide etc. Our staff is not allowed to provide guests with pills or medicine which are used oral for the reason they don’t have medical education and there in no information about guests possible allergy or counter-indication. To help our guests we are always ready to call ambulance or use medicine which is familiar for guest from the nearest pharmacy.

Hope for your understanding.

Sincerely yours,
Tetiana Brynzak
Chief Customer Officer
Reikartz Hospitality Group
Детальніше
12.05.2014 Неля

Optima Collection Кам'янець-Подільський

Відмінний готель
Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Відгук
Отдыхали на майские в Рейкартц Каменец-Подольский. От отеля остались только самые приятные впечатления. Персонал очень внимательный и вежливый. Все просьбы ( доп. одеяло, чайник в номер, устранение комаров и т. д) выполнялись молниеносно. Не смотря на полную загрузку отеля, в связи с праздниками, создается впечатление, что ты действительно желанный гость. Отель находится в очень удачном месте, в самом центре города. Номера очень уютные и тихие ( соседей за стенкой не слышно). Завтрак присутсвовал в полном обьеме до 11:00.А главное он был достаточно разнообразным.Я была почти во всех отелях сети, но этот отель мне показался самым лучшим.
Детальніше
02.05.2014 Лариса

Optima Collection Кам'янець-Подільський

Хороший готель
Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Відгук
В ресторане готовили картофельное пюре 1.5 часа. В результате, подали холодным. Еще одно блюдо забыли приготовить. Счет ждали пол-часа. Обслуживание как в худших советских забегаловках.
Відповідь керуючої компанії

Добрый день, Лариса!

От всего коллектива компании и сотрудников отеля приносим Вам свои извинения за причинные неудобства.

Руководство Службы ресторанного сервиса уже приняло меры по недопущению подобных ситуаций в будущем. Также проведены дополнительные тренинги по обслуживанию гостей при полной загрузке ресторана.

Надеемся, что Вы дадите нам возможность исправить ситуацию при следующем посещении нашего ресторана в отеле «Reikartz Каменец-Подольский».

С Уважением,
Татьяна Брынзак
Директор по гостеприимству
Reikartz Hospitality Group

Детальніше
26.11.2013 Дмитро

Optima Collection Кам'янець-Подільський

Хороший готель
Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Відгук
Я святкував своє день народження у ресторані!!це було жахливо і як це можна було назвати рестораном(((мені просто стидно перед друзями їх було 25. чоловік!!!поперше ми знали все меню яке буде сіли за стіл а мясноі закуски не має!!!ой вибачте забули покласти зараз принесемо!ну добре нічого страшного!!!через 15хвилин приносять ЗАМОРОЖЕНУ з льодом буженіну ну звісно всі почали сміятися з посинівших шматків м'яса з льодом!!!хоча перед цим адміністратор запевнила все свіженьке рано купуємо вечером на стіл!!!!певно вони зранку заморозили то м'ясо ))))потом дискотека дав діджею свою флешку з музикою коштує вона 200грн!!!закінчилась дискотека ми сіли за стіл!я повертають до діджея а його вже не має!!!приіхав на другий день попросив номер моб. Діджея мені не дали сказали він принесе флешку ми передзвонимо )))так я ще їздив три рази ми передзвонимо і вам віддамо флешку!!!!!діло не в грошах а головне людьми бути !!!навіщо позорити так марку вашу?після цього нікому не раджу цей ресторан!!!!не знаю як готель але ресторан і адміністратор позорять марку REikartz
Відповідь керуючої компанії

Доброго дня, Дмитро!

Нам дуже шкода, що Ви залишилися незадоволені рівнем сервісу в ресторані готелю «Reikartz Кам'янець-Подільський» під час святкування Дня народження. Дякуємо Вам, що не залишилися байдужим і написали свої враження.

Ваш відгук допоможе нашим новим співробітникам ресторану Reikartz Кам'янець-Подільський ніколи не допускати подібних помилок, так як і попередній адміністратор ресторану, і шеф-кухар більше не працюють в нашій команді. Також ресторан більше не співпрацює з ді-джеєм, який організовував дискотеку на Вашому святі, і ми будемо дуже вдячні, якщо Ви дасте нам Ваші координати, щоб ми змогли відшкодувати вартість флешки зручним для Вас способом.

Прийміть ще раз наші щирі вибачення! Завжди раді бачити Вас у нас в гостях і сподіваємося, що новий колектив ресторану в готелі « Reikartz Кам'янець-Подільський» зможе виправити Ваші враження, і Ви станете нашим постійним гостем!

З повагою,
Вікторія Корчагіна,
Директор з гостинності
Reikartz Hospitality Group

Детальніше
29.10.2013 Людмила

Optima Collection Кам'янець-Подільський

Хороший готель
Обслуговування
Чистота
Комфорт
Харчування
Показати докладніше
Відгук
Были в вашем отеле в Каменец-Подольском в период празднования Независимости Украины в августе.
Воспоминания не самые лучшие - бронировали и предооплачивали два номера с доп.местами. в итоге никто не удосужился предоставить доп.места. выбивали "с криками УРА".
В ресторане - это просто жуть, даже и вспоминать противно. Заявленные итальянская и европейские кухни - полный бред, все приготовлено как в советских столовых, и это, как ни жаль, не преувеличение.
В солянке вообще телипалась кусок свиной шкуры и на замечание ответ официанта просто поразил - "это наша концепция".... то, что мы заказали на вынос - пельмени, зразы, сало, котлеты по-киевски, все было упаковано в грязные б/у пакеты!!!! это просто жуть!!!!
при нас отдыхающий из Германии вообще шеф-повара трепал за грудки за качество и хамство.
Так что ваша "картинка отеля" не соответствует действительности.
Відповідь керуючої компанії

Добрый день, Людмила!

Нам искренне жаль, что у Вас остались негативные впечатления о Вашем пребывании в отеле Reikartz Каменец-Подольский.

В связи с тем, что загрузка отеля в период празднования Дня Независимости Украины значительно превысила плановый показатель и произошла задержка с организацией дополнительных мест. Безусловно, мы должны были подготовить дополнительные места еще до Вашего приезда, однако их организовали сразу же по Вашему прибытию. Благодарим Вас за ожидание.

Как показало служебное расследование, во время Вашего пребывания в ресторане имел место конфликт гостя с официантом. Однако мы сделали все возможное, чтобы максимально быстро сгладить данный инцидент. Нам крайне неприятно, что Вы стали его свидетелем.

Спасибо Вам за замечание касательно кухни. Мы тщательно следим за тем, чтобы гостям были поданы только качественные блюда. В случае, если гости не довольны вкусовыми качествами блюд, мы всегда готовы заменить данные позиции.
Для блюд на вынос используются одноразовые упаковки. После чего они кладутся в одноразовые пакеты. Приносим за извинения, что был использован другой пакет и за некорректные разъяснения официанта касательно подачи солянки.

С сожалением отмечаем, что Вы не приняли наши комплименты и извинения. Уверяем Вас, что все произошедшее – единичный случай, и мы тщательно проконтролируем, чтобы описанные Вами ситуации более не повторились.

С Уважением,
Корчагина Виктория
Директор по гостеприимству
Reikartz Hospitality Group

Детальніше

Увага! Готель «Optima Collection Кам'янець-Подільський» працює з посиленими заходами безпеки! Якщо у вас виникли додаткові питання або вам необхідно забронювати номер, ви можете звернутися до відділу бронювання за телефоном: +38 (067) 570 65 49 або e-mail: reservation.hg@optimahotels.com.ua

У вартість номера входить: проживання, сніданок «шведський стіл», Wi-Fi, парковка, податки (крім туристичного збору).  З 6 лютого 2019 р. рішенням місцевої ради встановлено ставку туристичного збору у розмірі 0,4% - для резидентів (внутрішній туризм) та 0,4% - для нерезидентів (в'їзний туризм) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року для однієї особи за кожну добу тимчасового розміщення в готелі.

Діти до 5 років включно розміщуються безкоштовно в одному номері з батьками без надання додаткового місця. За бажанням можна розмістити дитину до 5 років на додатковому місці - 250 грн*.

Вартість розміщення дітей старше 5 років і дорослих на додатковому місці в номері – 400 грн (без сніданку),  500 грн(+сніданок) та 880 грн (напівпансіон сніданок+вечеря).

*даний тариф діє в тих ситуаціях, коли гостям не підходить розміщення дитини з батьками в одному ліжку і дитяче ліжечко не підходить, тобто:
- якщо дитина до 5 років спить з батьками - розміщення бзкоштовне,
- дитяче ліжечко для дитини - безкоштовне
- якщо не підходить дитяче ліжечко і потрібне доп.місце - вартість 250грн