Optima Collection Kamianets-Podilsky
Доброго дня, Пане Олександр!
Щиро вдячна Вам за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Personal Account Login
Password Reset
Sign Up
Доброго дня, Пане Олександр!
Щиро вдячна Вам за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Чудовий готель, залишилось багато приємних вражень. Дуже вигідне місце розташування і гарні номери. А ще дуже смачна їжа.
Добрий день, Пані Маріанна!
Дякую, що обрали наш готель та допомагаєте нам удосконалюватись.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності OHM
Пані Оксано!
Дякую Вам за те, що скористалися послугами нашої мережі.
Нам дуже приємно, що Ви відзначили люб'язність нашого персоналу.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності OHM
Пані Світлано!
Вдячна Вам за те, що скористалися нашими послугами та поділилися своїми враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності RHG
Шановна Пані Ганно,
Перш за все, дозвольте мені подякувати Вам за вибір нашого готелю та принести Вам наші вибачення за неповну комплектацію Вашого номеру. На наш превеликий жаль, через збій роботи постачальника ми не отримали необхідну продукцію в певний строк.
При Вашому наступному візиті ми із радістю порадуємо Вас приємним компліментом, щоб залагодити недолік.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG
Доброго дня, Шановний Пан Вадим,
Перш за все, дозвольте мені подякувати Вам за вибір нашого готелю та Ваше звернення, а також принести свої вибачення за відсутність відповіді з мого боку.
Я пропрацювала Ваші зауваження з керуючим готелем. Сауна в готелі одна, тому її дійсно потрібно бронювати завчасно. Ми обов'язково виправимо помилку в меню стосовно об'єму пляшкового пива. Також дозвольте мені принести Вам мої особисті вибачення, якщо Вам не вдалося отримати оперативну відповідь від мене. Всі звернення обробляються в порядку черги.
Прошу Вас при Вашому наступного візиті, зв'язатися зі мною, що я могла особисто скоординувати Ваше поселення і надати Вам приємний комплімент від готелю, щоб виправити Ваше враження.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG
Уважаемый Виктор,
Благодарю Вас за высокую оценку и за то, что отметили работу нашего персонала.
Будем рады видеть Вас вновь,
Искренне Ваша,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG
Уважаемая Анна,
Благодарю Вас за высокую оценку и за выбор нашего отеля. Управлящий Андрей Владимирович действительно делает все возможное, что создать для наших Гостей наиболее комофртные условия проживания.
Будем рады видеть Вас вновь,
Искренне Ваша,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG
Шановний Пан Юрій,
Дякую Вам за те, що обрали наш готель. Дозвольте мені принести Вам наші вибачення щодо непорозуміння із бронюванням під час Вашого заїзду. Ми пропрацювали ситуацію зі співробітниками служби прийому та розміщення та з відділом бронювання.
Пан Юрій, ми зробимо все можливе щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому та справити на Вас найкраще враження під час Вашого наступного бронювання.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG
Шановний Пан Сергій,
Дякую Вам за вибір нашого готелю за Ваш коментар. Дозвольте мені принести Вам наші вибачення, якщо робота мережі WiFi не була бездоганною. Ми запланували купівлю та встановлення додаткового обладнання, щоб надавати Вам послугу найвищої якості.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG
Шановний Пан Вадим,
Дякую Вам за звернення. Ми дуже стурбовані Вашим відгуком та описаною Вами ситуацією.
Ми провели плідну роботу зі співробітником стосовно важливості зв'язку з Гостями у разі обірвання дзвінка.
Ми прагнемо дарувати нашим Гостям сервіс найвищої якості і дякуємо Вам за те, що допомагаєте нам ставати краще.
Завжди раді бачити Вас в нашій мережі.
З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG
Шановна Пані Ольго,
Щиро вдячна Вам за те, що скористалися нашими послугами та поділилась своїми враженнями. Ваша думка дуже важлива для нас.
Ми прочистили каналізаційний злив в Вашому номері, а також взяли до уваги Ваші побажання щодо комплектації кімнати.
Дозвольте мені принести Вам наші щирі вибачення щодо відсутності інформації про час сніданку. Портьє телефонувала Вам в номер, але на жаль Вас не було в кімнаті. Оскільки Ви проживали у складі групи, інформація була надана організатору.
Ми пропрацювали Ваші зауваження щодо страв на сніданку з кухарами і наступного разу зробимо все можливе, щоб справити на Вас найкраще враження.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG
Спасибо огромное администрации и обслуживающему персоналу отеля, за хорошо проведенное время в замечательном городе. Понравилось все, чисто, уютно, вкусно.
Их нет.
Уважаемый Игорь,
Спасибо Вам большое за положительный отзыв. Мы неимоверно рады, что наш отель произвел на Вас положительное впечатление.
Ждем Вас снова в нашей сети!
С уважением,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG
Добрый день, Лариса!
От всего коллектива компании и сотрудников отеля приносим Вам свои извинения за причинные неудобства.
Руководство Службы ресторанного сервиса уже приняло меры по недопущению подобных ситуаций в будущем. Также проведены дополнительные тренинги по обслуживанию гостей при полной загрузке ресторана.
Надеемся, что Вы дадите нам возможность исправить ситуацию при следующем посещении нашего ресторана в отеле «Reikartz Каменец-Подольский».
С Уважением,
Татьяна Брынзак
Директор по гостеприимству
Reikartz Hospitality Group
Dear guests! Optima Collection Kamianets-Podilsky operates with enhanced security measures! If you have any additional questions you may also contact our central reservations office by phone: +38 (067) 570 65 49 or e-mail: reservation.hg@optimahotels.com.ua
Room price includes accommodation of your choice, buffet breakfast*, Wi-Fi, parking, and taxes (except for tourist tax).
* The format of the meal depends on the selected tariff. Depending on the occupancy (less than 10 guests), the hotel/restaurant reserves the right to change the format of the meal (from a buffet to another meal format of the appropriate level). Such a change is not a violation of the terms of service.
From February 6, 2019, the local council established a tourist tax rate of 0,4% for residents (domestic tourism) and 0,4% for non-residents (inbound tourism) of the minimum wage established by law for January 1 of the reporting year for one person for each day of temporary accommodation of a person at the hotel.
Children under 5 years old inclusive are accommodated free of charge in the same room with their parents without an extra bed. Upon request, a child under 5 years old can be accommodated on an extra bed for 250 UAH*. Upon request, a child under 5 years old can be accommodated on an extra bed for 250 UAH*.
The cost of acommodation of children over 5 years old and adults on an extra bed in the room is 400 UAH (without breakfast), 570 UAH (+ breakfast) and 950 UAH (half board: breakfast + dinner).
*This rate is valid in situations where guests do not want to share a bed with their parents and a cot is not suitable,
- if a child under 5 years old sleeps with his/her parents, the accommodation is free of charge,
- a cot for a child is free of charge
- if a cot is not suitable and an extra bed is needed - the cost is 250 UAH