Optima Collection Medievale Lviv
Доброго дня, Пане Максим!
Щиро вдячна Вам за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Personal Account Login
Password Reset
Sign Up
Доброго дня, Пане Максим!
Щиро вдячна Вам за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Відпочивали у вас цілий тиждень і не хотіли повертатися додому) За весь період взагалі ніяких зауважень не мали до роботи готелю. Кожен день всі усміхнені, кожен день якісне прибирання, кожен день смачні сніданки! Обов'язково при нагоді завітаємо ще!
Добрий день, Пані Марія!
Дякую, що обрали наш готель та допомагаєте нам удосконалюватись.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності OHM
Добрий день, Пані Валентино!
Щиро вдячна Вам за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Нам дуже приємно, що Ви відзначили люб'язність нашого персоналу.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності OHM
Пані Олександра!
Дякую Вам за те, що скористалися послугами нашої мережі.
Нам дуже приємно, що Ви відзначили люб'язність нашого персоналу.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності ОHR
Dear Guest,
I want to thank you for your feedback and for choosing our hotel.
I apologize if the Wi-Fi signal was insufficient. Due to the difficult situation in the country, we have interruptions in the work of services.
You can always contact the reception if you need something in the room.
The hotel administrator is always at your service!
We hope to see you again in our chain.
Sincerely yours,
Olga Dyachenko,
Hospitality Director RHG
Вдячна Вам за те, що скористалися нашими послугами та поділилися своїми враженнями.
Ми дуже стурбовані Вашим відгуком. Дозвольте мені принести Вам наші щирі вибачення, за технічні несправності на момент Вашого виїзду.
Ми зробили плідну роботу над помилками, пропрацювали Ваші побажання та наступного разу зробимо все можливе, щоб справили на Вас найкраще враження.
Дякую, що допомагаєте нам удосконалюватись.
З повагою, Ольга Дяченко
Директор з гостинності RHG
Пане, Денис!
Вдячна Вам за те, що скористалися нашими послугами та поділилися своїми враженнями.
Ми дуже стурбовані Вашим відгуком. Дозвольте мені принести Вам наші щирі вибачення, якщо в наданому Вам сервісі були присутні недоліки.
Ви завжди можете звернутися на рецепцію готелю, щоб ми могли відреагувати у відповідності з Вашими побажаннями.
Ми зробили плідну роботу над помилками, пропрацювали Ваші побажання та наступного разу зробимо все можливе, щоб справили на Вас найкраще враження.
Дякую, що допомагаєте нам удосконалюватись.
З повагою, Ольга Дяченко
Директор з гостинності RHG
Пане, Ярослав!
Вдячна Вам за те, що скористалися нашими послугами та поділилися своїми враженнями.
Ми дуже стурбовані Вашим відгуком. Дозвольте мені принести Вам наші щирі вибачення, якщо в наданому Вам сервісі були присутні недоліки.
Ми зробили плідну роботу над помилками, пропрацювали Ваші побажання та наступного разу зробимо все можливе, щоб справили на Вас найкраще враження.
Дякую, що допомагаєте нам удосконалюватись.
З повагою, Ольга Дяченко
Директор з гостинності RHG
Dear Saleh,
I want to thank you for your feedback and for choosing our hotel. Let me bring you our deep apologies if the receptionist was not friendly enough with you. We had a conversation with our employee and we promise you to do our best to make an amazing impression on your during your next visit.
We hope to see you again in our chain.
Sincerely yours,
Vera Anedchenko,
Hospitality Director RHG
Уважаемый Гость,
Благодарю Вас за Вашу оценку и за выбор нашего отеля. Мы примем во внимание Ваши пожелания касательно звукоизоляции, а также с радостью забронируем для Вас номер, выходящий на улицу Друкарскую либо улицу Леси Украинки. Размещение отеля в самом сердце города Львов на площади Рынок, к сожалению, несколько усложняет парковку автомобилей. Мы обязательно отметим работу Василия!
Будем рады видеть Вас вновь,
Искренне Ваша,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG
Уважаемая Лилия,
Благодарю Вас за высокую оценку и за выбор нашего отеля. Нам приятно, что Вы отметили работу нашего персонала.
Будем рады видеть Вас вновь,
Искренне Ваша,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG
Відпочивали з чоловіком з 23.12.18 по 25.12.18.Готель дуже сподобався!Номера чисті,персонал привітний,зручне розташування,сніданки смачні.Заселялись о 6:30 ранку...на ресепшині була дівчина Лілія-привітна,усміхнена,один позитив від спілкуванняз нею.Рекомендую!!!
Шановна Пані Ірино, доброго дня,
Щиро вдячна Вам за вибір готелю Медіваль Львів.
Наші двері завжди відкриті для Вас!
З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG
Пане Володимир, дякую Вам за відгук.
Дійсно, вночі стався збій в подачі гарячої води. Готель максимально швидко зреагував та до 7 ранку проблема була вирішена. Нам прикро, що Вам довелось стати свідком цього інциденту. Приносимо свої вибачення! Ланч-бокси, звісно, були готові до Вашого від'їзду.
Сподіваємося побачити Вас серед наших гостей наступного разу, щоб Ви відчули лише нашу турботу та найкращий сервіс.
З повагою,
Тетяна Бринзак
Директор з гостинності
Reikartz Hotel Group
Добрый вечер, Дмитрий!
Вы совершенно правы, в отеле «Reikartz Медиваль Львов», к сожалению, пока нет ресторана, но есть лобби-бар, в котором проходят завтраки и гостям предлагаются напитки и легкие закуски. Мы приносим свои извинения за данное временное неудобство и приглашаем всех гостей «Reikartz Медиваль Львов» в рестораны, которые находятся рядом с отелем, и где нашим гостям предоставляются скидки.
С Уважением,
Корчагина Виктория
Директор по гостеприимству
Reikartz Hospitality Group
"Optima Collection Medievale Lviv" operates with enhanced security measures!
Room price includes accommodation of your choice, buffet breakfast*, Wi-Fi, and taxes (except for tourist tax). From April 1, 2019, depending on the price of a hotel room, the local council established a tourist tax rate from 0,2% to 0,5% for resident (domestic tourism) and non-resident (inbound tourism) of the minimum wage, established by law for January 1 of the reporting year for one person for each day of temporary accommodation of a person at the hotel.
* The format of the meal depends on the selected tariff. Depending on the occupancy (less than 10 guests), the hotel/restaurant reserves the right to change the format of the meal (from a buffet to another meal format of the appropriate level). Such a change is not a violation of the terms of service.
*** Children under 5 years old stay free of charge in the same room with their parents without extra bed. The cost of acommodation of children over 5 years old and adults on an extra bed in the room is 400 UAH (without breakfast), 570 UAH (+ breakfast) and 950 UAH (half board: breakfast + dinner).