Optima Collection Zhytomyr
Доброго дня, Пані Дар'є!
Щиро вдячна Вам за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Personal Account Login
Password Reset
Sign Up
Доброго дня, Пані Дар'є!
Щиро вдячна Вам за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Доброго дня, Пані Діано!
Щиро вдячна Вам за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Найкращий готель в Житомирі! Проживали з дівчиною в 702 номері і це найкращий номер, який я зустрічав в готелях! Великий, гарний, світлий! Є шикарна тераса, звідки відкривається прекрасний вид на місто. Тепер ми будемо постійними клієнтами!
Добрий день, Пане Володимир!
Дякую, що обрали наш готель та допомагаєте нам удосконалюватись.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності OHM
Чудовий готель , проживаю кожного місяця коли відрядження . привітний персонал . Тепло та чисто в номерах . Є парковка та зручне розташування , біля парку .
Сьогодні 14 лютого . На першому поверсі , молодята святкують весілля , дуже гарна украінська музика , веселі тости та привітання . Бажаю ім шалного кохання та довгого подружнього життя . Я живу на другому поверсі і це все дійство наче відбувається в мене в кімнаті . Все добре , але проведення зум конференціі трохи в незвичайному стилі . Звернувся на ресепшин , але всі номери заселені , тому продовжую насолоджуватись весіллям.
Доброго дня, Пане Олександр
Дозвольте мені подякувати Вам за те, що обрали готель нашої мережі та поділилися своїми враженнями.
Мені дуже шкода, якщо Ваш спокій був порушений стороннім шумом. При наступному бронюванні ми постараємося надати Вам найтихіший номер для максимального комфорту.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Пане Максиме!
Дякую Вам за те, що скористалися послугами нашої мережі.
Нам дуже приємно, що Ви відзначили люб'язність нашого персоналу.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності RHG
Пані Марино!
Дякую Вам за те, що скористалися послугами нашої мережі.
Нам дуже приємно, що Ви відзначили люб'язність нашого персоналу.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності RHG
Добрый день!
Искренне благодарна Вам за то, что рекомендуете наш отель и делитесь своими впечатлениями. Позвольте мне принести Вам наши искренние извинения за возможные недочеты.
Мы сделаем все возможное, чтоб при Вашем следующем заезде произвести на Вас наилучшее впечатление.
Будем рады Вашему возвращению!
С уважением, София Кривенко
Директор по гостеприимству RHG
Уважаемый Любомир,
Благодарю Вас за высокую оценку и за выбор нашего отеля. К сожалению, не во всех номерах есть возможность установки антимоскитных сеток, поэтому мы с радостью предоставляем фумигаторы. В коридорах сетки установлены. Мы обязательно проработаем Ваши пожелания касательно кухни и комплектации ванной комнаты, так как Ваше мнение действительно важно для нас.
Будем рады видеть Вас вновь,
Искренне Ваша,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG
Шановний Пан Святослав,
Вдячна Вам за те, що скористалися нашими послугами та поділилися своїми враженнями.
Ми дуже стурбовані Вашим відгуком.
Дозвольте мені принести Вам наші щирі вибачення щодо недоліків наданого Вам сервісу в ресторані.
Ми зробили плідну роботу над помилками, провели бесіди зі співробітниками та посилили контроль роботи з боку адміністрації готелю. При Вашому наступному візиті ми зробимо все можливе, щоб справити на Вас найкраще враження.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG
Уважаемый Александр,
Благодарю Вас за выбор нашего отеля и Ваш отзыв. Позвольте мне принести Вам наши искренние извинения, если ввиду подготовки к Новогодней ночи, Вас не смогли обслужить в нашем ресторане.
При Вашем следующем визите мы сделаем все возможное, что порадовать Вас нашей кухней и предоставить сервис наивысшего качества.
Будем рады видеть Вас вновь,
Искренне Ваша,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG
Шановна Пані Людмило,
Велике спасибі Вам за Ваші теплі слова вдячності.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG
Близько 2 тижнів тому відпочивала у Вашому готелі. Все дуже сподобалось: смачні сніданки, чисто в номерах, при поселенні дівчинка дуже привітна. Таке відчуття, що я тут постійний гість, хоча завітала сюди вперше. Всі мої питання розуміють з півслова. Приємно здивована, що в Україні є професіонали європейського рівня.
Але мої враження зіпсувалися, коли вранці, спускаючись на сніданок у чудовому настрої, мої вуха почали в’янути від того, як адміністратор рецепції, розмовляючи зі своєю коліжанкою, кричить (бо було чути аж на другий поверх) матом, розповідаючи про свої проблеми. Коли я проходила повз та привіталась, вона зробила вигляд, що мене і немає та не припиняла висловлювати свої емоції. Через кілька хвилин я підійшла здавати ключ, вона так і не привіталась, з поглядом ніби «чого сюди приперлася я занята» запитала чи я нічого не взяла із холодильника, що в номері, і продовжила свою розмову. Невже для ваших співробітників особисте життя важливіше за гостей? Таке відчуття, що я ночувала не в чотирьохзірковому готелі, а гуртожитку для будівельників. Дівчинку звуть Даніела, якщо не помиляюсь. Я дуже сподіваюсь, що це пересічна людина у вашому готелі, та коли я приїду в наступний раз із своєю родиною, більше не побачу таких працівників, а моя донька не буде слухати трьохповерховий мат від ваших співробітників. Шкода, що одна людина може зіпсувати надзвичайно хороше враження, яке склалося про Рейкарц.
Шановна Пані Наталія,
Щиро вдячна Вам за вибір нашого готелю в Житомирі та за Ваше звернення.
Приношу наші щирі вибачення за враження, що склалося у Вас від поведінки співробітника готелю.
Запевняю Вас, що описана Вами неприємна ситуація була допущена помилково та одноразово. Більш за все не хотілося б втрачати Вашу довіру та лишати негативні спогади про відпочинок у нашому готелі.
Позитивні відгуки Гостей - наша головна мета.
Чекаємо на Вас знову в нашій мережі!
З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG
Доброго дня! 14.11.2017 наша компанія проводила в готелі Рейкарц Житомир семінар-конференцію. І ми хочемо висловити вдячність персоналу готеля за гостинність, професіоналізм та надану допомогу при проведенні даного міроприємства. Завдяки Вам, все було проведено на високому рівні!
Але були деякі моменти, які, на нашу думку, не повинні мати місця в закладах рівня Рейкарц! Це: 1) в конференц-залі на другому поверсі не працює кондиціонер через що було дуже задушливо працювати, були змушені відкривати вікна в холодну пору року!2) відсутність необхідного посуду на кава-брейку (ложечки для розмішування цукру), неоперативна заміна грязного посуду та поповнення цукру і кави; замовлена вода в пляшках не була виставлена - про це ми були змушені нагадувати 3) коли почався обід, то виявилось, що на столах знову не вистачає то виделки, то ложки, то ножа; незважаючи на те, що нами був сплачений пробковий збір, на столах не було рюмок і ми самі були змушені їх виставляти; грязний порожній посуд прибирався дуже зі столів дуже повільно. Такі неприємні моменти не повинні мати місце в закладах рівня Рейкарц!!! Сподіваємось, що це буде виправлено і ми із задоволенням скористаємось послугами Групи знову!
Шановні Олег та Наталі!
Дякуємо Вам за чудовий відгук. Нам було приємно стати частинкою Вашого свята. Бажаємо Вам лише найкращого, будемо раді бачити Вас нашими гостями.
Щиро Ваша,
Тетяна Бринзак
Директор з гостинності RHG
Добрый день, Елена!
Спасибо, Вам за отзыв! В связи с тем, что обращений в отеле, в период Вашего проживания не было, сейчас достаточно сложно восстановить события.
Однако мы хотим Вас заверить, что уделяем пристальное внимание и уборке номеров, и исправности комплектующих. В процессе уборки используются профессиональные моющие средства. Поломки душевой кабины зафиксировано не было, однако мы еще раз проверили все номера, на предмет исправности комплектующих, и хотим Вас заверить, что поломок обнаружено не было.
Буду признательна, если Вы предоставите мне дополнительную информацию на e-mail: cco@reikartz.com или по телефону +38067 6261224, чтобы можно было провести более тщательно служебное расследование.
Заранее Вас благодарю!
С Уважением,
Татьяна Брынзак
Директор по гостеприимству
Reikartz Hotel Group
Добрый день, Владислав!
Мы сожалеем, что данная ситуация испортила Ваше первое впечатление о программе лояльности Reikartz Corporate Guest, ужин по данной программе мы предоставляем как полноценную комплиментарную услугу нашим гостям. Мы провели дополнительную работу с персоналом с целью избежать подобных ситуаций в дальнейшем. Надеюсь, у нас появится возможность исправить Ваше впечатление. Если Вы решите воспользоваться предложенным комплиментом от нашей сети, прошу связаться со мной по телефону +380676261224 или по e-mail: cco@reikartz.com
С Уважением,
Татьяна Брынзак
Директор по гостеприимству
Reikartz Hotel Group
Dear guests! Optima Collection Zhytomyr operate with enhanced security measures!
Room price includes accommodation of your choice, buffet breakfast, Wi-Fi, taxes, parking behind the hotel for 24 cars. You can also park your car near a restaurant or coffee shop - 6 spaces. Or park your car near the church - 8 places (subject to availability). From February 7, 2019, the local council established a tourist tax rate of 0,25% for residents (domestic tourism) and 2,5% for non-residents (inbound tourism) of the minimum wage established by law for January 1 of the reporting year for one person for each day of temporary accommodation of a person at the hotel.
*** Children under 5 years old stay free of charge in the same room with their parents without extra bed.
The cost of acommodation of children over 5 years old and adults on an extra bed in the room is 400 UAH (without breakfast), 570 UAH (+ breakfast) and 950 UAH (half board: breakfast + dinner).