Для бронювання/ануляції номеру, конференц-залу по безготівковому розрахунку потрібно відправити наступні документи:
1. Заявка на фірмовому бланку компанії з печаткою та підписом
2. Скан-копії реєстраційних документів компанії:
- виписка з Єдиного державного реєстру;
- свідоцтво платника ПДВ;
- реквізити банку;
- контактні дані: актуальний номер тел./факсу, юридичну та поштову адреси.
3. Туристичний збір
- обов'язковою умовою для звільнення від сплати тур збору, є наявність наказу на відрядження у гостя при заїзді та / або надання його скана при бронюванні;
- для того, щоб тур збір не був включений в рахунок при бронюванні за безготівковим розрахунком необхідно, щоб разом із заявкою на бронювання у відділ бронювання був направлений скан наказу на відрядження. В іншому випадку, туристичний збір буде включений в рахунок.
Довідка про нарахування туристичного збору
Шаблон наказа на відрядження
Всі шаблони заявок ви можете завантажити перейшовши за посиланнями нижче:
Для бронювання:
Шаблон заявки на бронювання номерів
Шаблон заявки на бронювання конференц-залу
Для внесення змін у існуюче бронювання:
Шаблон заявки на внесення змін до бронювання номерів
Шаблон заявки на внесення змін до бронювання конференц-залу
Для аннуляції бронювання:
Шаблон заявки на аннуляцію бронювання номерів
Шаблон заявки на аннуляцію бронювання конференц-залу
Всі листи висилати на електронну адресу:
reservation.hg@optimahotels.com.ua
Надання документів:
doc@optimahotels.com.ua