Optima Рівне
Доброго дня, Пані Марино!
Щиро вдячна Вам за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Увійти в особистий кабінет
Відновити пароль
Зареєструватись
Доброго дня, Пані Марино!
Щиро вдячна Вам за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Доброго дня, Пані Любов!
Щиро вдячна Вам за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Хочу відмітити працівницю рецепції, Даринау! Дуже професійна, привітна, турботлива. Моя оцінка 12, із 12 можливих! Не втратьте!!!
Доброго дня, Пані Олеся!
Дякую Вам за те, що скористалися послугами нашої мережі. Дуже приємно, що Ви відмітили люб'язність нашого персоналу.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Гарний та затишний готель! Персонал - великі молодці! Коли виїжджала - забула в номері годинник, але буквально через пів години мені передзвонили і повідомили про це! А ще дуже сподобався ресторанчик приготелі. Неймовірно смачно і дуууже приємні ціни!
Доброго дня, Пані Світлано!
Щиро вдячна Вам за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності OHM
Пані Анастасія!
Дякую Вам за те, що скористалися послугами нашої мережі.
Нам дуже приємно, що Ви відзначили люб'язність нашого персоналу.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності OHM
Пані Ірино!
Дякую Вам за те, що скористалися послугами нашої мережі.
Нам дуже приємно, що Ви відзначили люб'язність нашого персоналу.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко,
Директор з гостинності OHM
Пане Мирославе!
Щиро вдячна Вам за те, що обрали мережу наших готелів та поділилися враженнями.
Дозвольте мені принести Вам наші вибачення щодо недоліків номеру, в якому Ви проживали.
Наразі, ми докладаємо чимало зусиль на реновацію номерного фонду.
При Вашому наступному бронюванні ми з великою радістю запропонуємо Вам один із наших оновлених номерів для Вашого максимального комфорту.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою, Софія Кривенко
Директор з гостинності RHG
Шановний Пан Віктор,
Щиро вдячна Вам за те, що скористалися нашими послугами та відзначили чистоту нашого готелю.
Біля готелю є внутрішній двір, де Ви можете припаркувати своє авто. В якості альтернативи ми пропонуємо нашим Гостям з 20:00 до 9:00 безкоштовні місця на паркінгу бізнес-центру Словацький, що знаходиться в 150 метрах від готелю. Власного паркінгу, на наш превеликий жаль, ми не маємо. Вибачаємося за цю незручність. Ми обов ' язково пропрацюємо Ваше зауваження щодо роботи мережі WiFi, адже прагнемо надавати нашим Гостям сервіс та послуги найвищого рівня.
Чекаємо Вас знову в нашій мережі!
З повагою,
Віра Анедченко,
Директор з гостинності RHG
Уважаемая Галина,
Благодарю Вас за то, что воспользовались нашими услугами и поделились своими впечатлениями. Была бы признательна Вам, если бы Вы детализировали свои пожелания касательно вкусовых качеств блюд и уточнили, каких продуктов Вам не хватило на шведском столе. Вы можете связаться со мной по электронной почте cco@reikartz.com.
Буду ждать обратной связи,
Искренне Ваша,
Вера Анедченко,
Директор по гостеприимству RHG
Через транспортні умови мусіла зупинитись на добу в готелі. Але ж це-СУПЕР!!!!! Настрій змінився одразу ж від розмови на рецепшн!!! Феноменально професійний, дружній, приєний колектив!!!! УВЕСЬ персонал дуже ввічливий,обізнаний у всіх сферах, а володіння мовами взагалі класс (Анічка,це стосується Вас))))) Де Ольга Фреймут з платиновим і золотим сертифікатами!!!! Кухня дуже різноманітна,смачна,номери-блиск!!!
Як Вам вдається в наш важкий агресивний час створювати таку атмосферу раю??Бажаю творчої наснаги і європейських достойних зарплат,бо ви того ВАРТІ!!!!!
Шановна Пані Тетяно,
Ви навіть не уявляєте скільки значить для нас Ваш коментар. Це велике щастя отримувати від наших Гостей такі теплі слова.
Ми дуже дякуємо Вам, що зупинили свій вибір на нашому готелі. Двері готелів нашої великої мережі завжди відкриті для Вас, а працівники чекають на Ваш візит.
Завжди до Ваших послуг,
З повагою,
Віра Анедченко
Директор з Гостинності RHG
Готель «Optima Рівне» працює з посиленими заходами безпеки!
У вартість номера входить: проживання, сніданок «шведський стіл»*, Wi-Fi, парковка на 5 місць, податки (крім туристичного збору). З 28 лютого 2019 р. рішенням місцевої ради встановлено ставку туристичного збору у розмірі 0,25% - для резидентів (внутрішній туризм) та 1% - для нерезидентів (в'їзний туризм) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року для однієї особи за кожну добу тимчасового розміщення в готелі.
* Формат харчування залежить від обраного тарифу. Залежно від завантаженості (менше 10 гостей) готель/ресторан залишає за собою право змінити формат харчування (зі "шведського столу" на інший формат харчування відповідного рівня). Така зміна не є порушенням умов надання послуг.
Діти до 5 років включно розміщуються безкоштовно в одному номері з батьками без надання додаткового місця.
Вартість розміщення дітей старше 5 років і дорослих на додатковому місці в номері – 350 грн (без сніданку), 490 грн (зі сніданком) та 870 грн (напівпансіон: сніданок+вечеря).