Забронювати номер
Бронювання проживання

captcha
Вкажіть Ваші контакти

Optima Суми

Конференц-сервіс готелю Optima Суми

На 4 поверсі готелю розташований оновлений конференц-блок, який складається з 2х конференц-залів місткістю до 100 і до 50 осіб. Обидва зали обладнані кімнатами для кава-брейків, кондиціонером, проектором, екраном, фліп-чартом, бездротовим доступом до мережі Інтернет. Також до ваших послуг переговорна кімната на 3м поверсі на 35 місць.

Можливості

Ресурс 127 Кімната для перемовин (місця) 35
Ресурс 123 Конференц-зал, місця 100, 50
Ресурс 32 Організація фуршету
Ресурс 62 Професійне обладнання
Ресурс 107 Різні схеми розміщення столів

Послуги бізнес-центру

Ресурс 61 Зчитування і запис flash
Ресурс 50 Копіювання документів
Ресурс 52 Сканування
Ресурс 90 ЧБ друк

Optima MICE – Надає комплексні послуги на ринку конференц-сервісу в Україні. Організація бізнес-заходів, дозвілля, харчування, надання обладнання, трансферу. Індивідуальний підхід до події і персональний конференц-менеджер 24/7.

Головна Готелі Суми Optima Суми Конференц-сервіс

Готель «Optima Суми» працює з посиленими заходами безпеки!

У вартість номера входить: проживання, сніданок «шведський стіл», Wi-Fi, парковка на 30 місць, податки (крім туристичного збору). З 1 січня 2019 р. рішенням місцевої ради встановлено ставку туристичного збору у розмірі 0,5% - для резидентів (внутрішній туризм) та 0,5% - для нерезидентів (в'їзний туризм) від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного року для однієї особи за кожну добу тимчасового розміщення в готелі.

Діти до 5 років включно розміщуються безкоштовно в одному номері з батьками без надання додаткового місця.

Вартість розміщення дітей старше 5 років і дорослих на додатковому місці в номері – 350 грн (без сніданку),  490 грн (зі сніданком) та 870 грн (напівпансіон: сніданок+вечеря).